Lancia îşi prezintă, săptămâna viitoare, la Bucureşti, cele mai noi modele: noua Ypsilon, Thema şi Voyager. Marca aproape premium deţinută de Fiat a profitat, până în acest moment, cel mai mult de alianţa cu Chrysler.
Fiat a pus mâna pe Chrysler şi, cât ai zice peşte, Lancia şi-a garnisit portofoliul cu câteva modele "americane". Cu numai câteva luni în urmă, celebra marcă italiană mai avea numai trei modele în portofoliu: Delta, Musa şi Ypsilon. Vechiul Ypsilon.
Aproape peste noapte, şi-au făcut apariţia noua gamă Lancia Ypsilon, dezvoltată chiar de Fiat, dar şi Thema, Voyager ori Flavia - ultimele trei, modele Chrysler retuşate stilistic şi completate cu sigla Lancia.
AutoItalia, importatorul mărcilor grupului Fiat în România, va prezenta, săptămâna viitoare, la Bucureşti, în premieră absolută, noua gamă Lancia.
Orizontul de timp în care fiecare dintre noile modele vor deveni disponibile pentru clienţii români, dar şi preţurile urmează a fi comunicate.
Lancia este o marcă italiană centenară a grupului Fiat poziţionată în imediata vecinătate a segmentului premium, cumva similar cu Volvo, care, în ultimii ani, a rezistat aproape exclusiv datorită vânzărilor de pe piaţa de baştină.
Cu noua Thema, Lancia oferă o alternativă la Volvo S80, Jaguar XF, Audi A6 sau Lexus GS.
Cel mai proaspăt Ypsilon ar putea face concurenţă gamelor Audi A1 sau Mini Clubman.