E-mailul ANPC a "crăpat" din cauza plângerilor făcute de clienţii băncilor

Adresa de e-mail a Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), la care bucureştenii puteau trimite plângerile legate de diferite nereguli constatate la serviciile pentru care au plătit, a fost blocată astăzi pentru mai multe ore. Blocajul a survenit din cauza numărului mare de solicitări trimise de clienţii băncilor, ne-au declarat oficiali ai ANPC.

"Descărcarea mesajelor a avut de suferit din cauza faptului că au venit foarte multe. Pe măsură ce colegii noştri încercau să le arhiveze alte 50 intrau în Inbox", ne-au declarat oficialii ANPC. Potrivit acestora în acele ore au venit câteva sute de mesaje din partea clienţilor nemulţumiţi de serviciile băncilor. Totodată şi la registratura Autorităţii au venit multe persoane pentru a depune plângeri şi odată cu acestea şi adresa poştală, la fel a fost "aglomerată" de plângerile bucureştenilor. "Ce pot să vă spun este că cele mai multe plângeri au venit din partea clienţilor de la bănci, tot aceia care s-au şi format în grupuri care intenţionează să dea băncile în judecată, dar nu vă pot nominaliza persoane", uu mai declarat oficialii ANPC După ce ordonanţa 50 a intrat în vigoare aproape 12.000 de clienţi ai băncilor s-au organizat în grupuri pentru a acţiona în judecată creditorii. Până în prezent 16 bănci sunt vizate de clienţi pentru a fi date în judecată. Vom reveni cu amănunte