Serialului turcesc de la Kanal D a zdrobit concurența. “Ziua în care mi s-a scris destinul” a înregistrat un nivel ridicat în istoria măsurătorilor de audienţă, în intervalul 20.00-22.30. Serialul turcesc a adunat în faţă micilor ecrane aproape două milioane şi jumătate de telespectatori români, conform datelor furnizate de Kantar Media.
În intervalul orar menţionat, Kanal D a fost lider de audienţă pe toate cele trei segmente de public monitorizate, Naţional, Comercial şi All Urban, fiind lider de piaţă detaşat faţă de celelalte posturi concurente.
Astfel, postul TV condus de turci a înregistrat 11,1% rating şi 22,3% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 10,2% rating şi 20,8% cota de piaţă, pe targetul All Urban şi 8,0% rating şi 20,3% cota de piaţă, pe targetul Comercial.
Așadar, o medie de aproape două milioane de români urmăreau aseară serialul “Ziua în care mi s-a scris destinul”, la Kanal D! În minutul de aur, atins spre finalul episodului, la 22.13, producţia a strâns în faţă micilor ecrane aproximativ 2.500.000 de fani ai producţiei turceşti.
Mai mult, vineri, 23 decembrie, serialul “Ziua încare mi s-a scris destinul” ajunge la final.
t-family:"Cambria Math","serif";font-weight:normal; mso-bidi-font-weight:bold'>șadar, o medie de aproape două milioane de români urmăreau aseară serialul “Ziua în care mi s-a scris destinul”, la Kanal D! În minutul de aur, atins spre finalul episodului, la 22.13, producţia a strâns în faţă micilor ecrane aproximativ 2.500.000 de fani ai producţiei turceşti.
Mai mult, vineri, 23 decembrie, serialul “Ziua încare mi s-a scris destinul” ajunge la final.