Schimbare radicală la BMW, așa ceva nu s-a mai întâmplat de 20 de ani

O modificare de ultimă oră, neașteptată, a fost anunțată pe piața mașinilor de lux. BMW a luat o decizie radicală. Compania multinațională germană cu sediul în Munchen, care produce în prezent automobile și motociclete de lux și care a produs, de asemenea, motoare de avioane până în 1945, a decis ceva ce n u s-a mai făcut în ultimele decenii.

BMW își schimbă logo-ul, pentru prima dată în ultimii 20 de ani. Compania va renunța  la efectul 3D din siglă. Practic, se revine la modelul plat din anii 60 ai secolului trecut.

Compania a avut șase logo-uri în istoria sa de 103 ani, toate în mare parte similare, inspirate de elicea unui avion. Logo-ul cunoscut azi, al BMW, a fost desenat în 1997. BMW a explicat că modelul reprezintă de fapt landul Bavaria, de unde provine compania. „Mitul elicei” din sigla BMW, așa cum l-a descris compania pe site-ul său web, își are rădăcinile în vechile reclame ale companiei care promovau motoare de avion.

Noul logo păstrează emblema cu alb și albastru, într-un cerc transparent, și va fi folosit de companie în comunicare, inclusiv pe platformele sale sociale și pe site. Doug Sellers, directorul executiv de creație pentru firma de proiectare Siegel + Gale, a declarat pentru CNN Business că noul logo este „mai deschis și mai accesibil” pentru clienții mai tineri.

Imaginea are menirea de a ”radia mai multă deschidere și claritate”, a spus și Jans Thiemer, Senior Vice President Customer & Brand. Potrivit unui  purtător de cuvânt al companiei, noul logo nu av fi folosit pe vehiculele produse în mod curent. Cel puțin nu momentan.

BMW este al doilea producător auto german care își schimbă sigla în ultima jumătate de an. Amintim că Volkswagen a lansat un logo nou, plat, la Salonul Auto de la Frankfurt.

Sursa: Antena 3

Sursa foto: BMW.com