Renault a prezentat, săptămâna aceasta, primele imagini cu noul Clio IV, model pe care îl va expune, în premieră mondială, la Salonul auto de la Paris din toamnă. Unul dintre motivele de mândrie este designul autoturismului subcompact.
Renault se mândreşte cu designul noului Clio, modelul de clasă mică pe care l-a prezentat săptămâna aceasta.
Este acesta inspirat de cele mai recente prototipuri ale sale (Captur, Frendzy, DeZir) sau, măcar parţial, de limbajul stilistic dezvoltat de grupul Volkswagen?
Este vorba de două modele concurente cu Clio IV, Volkswagen Polo şi Seat Ibiza. Grupurile optice şi masca faţă (exclusiv sigla prea semeaţă din mijloc) aduc a Polo, în timp ce stopurile par a fi desprinse de pe Ibiza.
N-ar fi o premieră ca o gamă nouă să evoce imaginea unor modele existente sau din trecut - mai ales atunci când în cauză este o maşină cu un preţ moderat.
Aşa după cum nu este nicio ruşine ca un producător să adopte, măcar parţial, soluţii estetice imaginate anterior, câtă vreme acestea sunt reuşite. Renault va expune noul Clio, în premieră mondială, la Salonul auto de la Paris din toamnă.
Clio IV are 4,06 metri lungime, 1,73 metri lăţime şi 1,45 metri înălţime. Pe lista de motorizări - informaţia aceasta urmeză a fi oficializată - ar uma să se regăsească două unităţi alimentate cu benzină şi una turbodiesel, cu trei şi patru cilindri, de 0.9 - 1.5 litri.
<iframe src="http://www.youtube.com/embed/huNYkCRVgrw" frameborder="0" height="315" width="633"></iframe>