Până la apariţia unor autospeciale noi, poliţiştii hunedoreni o scot la capăt cu „vechituri”. Un Audi A 8 fabricat în 1997 şi-a început serviciul ca autospecială de poliţie rutieră, în Deva
Până la apariţia unor autospeciale noi, poliţiştii hunedoreni o scot la capăt cu „vechituri”.
Un Audi A 8 fabricat în 1997 şi-a început serviciul ca autospecială de poliţie rutieră, în Deva. Maşina a fost primită ca sponsorizare de către IPJ, de la o firmă locală care comercializează piese auto second-hand. „Societatea în cauză nu doreşte să i se facă publicitate. Maşina se află în stare foarte bună şi a obţinut toate avizele structurilor specializate ale MAI pentru a putea fi folosită la misiuni ale Serviciului Rutier din cadrul IPJ Hunedoara”, spune purtătorul de cuvânt al Inspectoratului, Bogdan Niţu.
Noul autoturism din dotarea Poliţiei Rutiere hunedorene are 140.000 de kilometri parcurşi şi 300 de cai putere. „Aveam nevoie de o asemenea maşină în special pentru misiunile desfăşurate pe autostradă. Autoturismul a fost bine întreţinut şi merge foarte bine. Fiind vorba de o sponsorizare, apariţia acestui vehicul în dotarea noastră este binevenită”, spune şeful Serviciului de Poliţie Rutieră din cadrul IPJ Hunedoara, comisarul – şef Dan Micu.
Ministerul Administraţiei şi Internelor a promis că va achiziţiona 400 de autospeciale noi pe care apoi să le distribuie inspectoratelor de poliţie din ţară, însă nu se ştie exact când anume vor fi gata procedurile de achiziţie.
Autospecialele rutieriştilor din judeţul Hunedoara sunt, în mare parte, foarte uzate. Cele trei autoturisme Volkswagen Passat primite în 2000, au deja câte 300.000 de kilometri parcurşi. Logan-urile primite cu aproape 10 ani în urmă sunt şi ele aproape de limita de casare. Cele 11 autoturisme Logan MCV primite de IPJ Hunedoara cu patru ani în urmă au ajuns şi ele la câte 150.000 de kilometri parcurşi.