Românii care au ales să călătorească în acest an de Paşte au optat în majoritatea cazurilor pentru staţiunile autohtone, dar şi pentru destinaţii ca Israel sau Bulgaria, conform datelor agenţiei Filadelfia Turism.
Argumentele care au avut greutate în alegerea destinaţiilor au fost facilităţile incluse în pachet, dar şi specificul zonei. "Una dintre cele mai căutate oferte din portofoliul nostru a fost Israelul datorită raportului calitate-preţ, dar şi pentru că este o locaţie cu o încărcătură spirituală aparte, foarte potrivită pentru sărbătorirea Paştelui", a spus Lidia Sighiartău, manager al Filadelfia Turism, într-un comunicat de presă al agenţiei. Bulgaria, pe locul 2 Potrivit acesteia, cei care nu au dorit să plece foarte departe de casă au ales staţiunile româneşti sau Bulgaria. "Dacă am face un top al vânzărilor ofertelor pascale, Bulgaria ar fi pe locul doi. Pe această destinaţie am vândut pachete de la 11 euro în toate staţiunile", a mai precizat Lidia Sighiartău. Vânzarea pachetelor de Paşte, dar şi ofertele early booking au crescut vânzările Filadelfia Turism în primul trimestru cu 100%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Filadelfia Turism a fost înfiinţată în 2006 şi deţine o reţea de 32 de agenţii la nivel naţional. Agenţia este parte a grupului bistriţean Filadelfia, cu activităţi în diverse domenii: transport rutier de persoane, intern şi internaţional (Tabita Tour), asigurări (DirektAsig), transport de marfă (Filadelfia Marfă) şi construcţii (Filadelfia Construcţii). Grupul are 270 de angajaţi şi a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 68,2 milioane de lei.