Studiu: Românii, fascinaţi de Ferrari

Marca Ferrari rămâne favorita românilor în 2012, pentru al doilea an consecutiv, potrivit clasamentului celor mai fascinante 50 de branduri din România realizat de compania de cercetare de piaţă Unlock Market Research pentru publicaţia Biz.

În cadrul celei de-a doua ediţii a Top 50 Branduri pentru români, pe locul secund s-a clasat Jack Daniel's, în timp ce poziţia a treia i-a revenit brandului Axe.

Clasamentul primelor zece mărci a fost completat de: Durex, Stella Artois, Heineken, Harley-Davidson, Rom, Porsche şi Zara.

"Constatăm o dinamică mai mult decât interesantă de la un an la altul. Unele mărci au strălucit mai puternic în 2012 comparativ cu 2011 şi au împins la baza topului mărcile care nu au 'fascinat' la fel de mult în acest an", arată Adina Vlad, managing partner al Unlock Market Research.

Studiul realizat de către compania de cercetare în acest an a vizat măsurarea indexului de fascinaţie, construit pe baza informaţiilor colectate în cadrul analizei iniţiale.

Ediţia Branduri Fascinante 2012 a fost realizată pe un eşantion reprezentativ urban, de 600 de repondenţi, prin metoda intervievării telefonice (chestionare CATI). Cei chestionaţi au evaluat brandurile din câte patru categorii de produse dintr-un maximum posibil de opt categorii.