Pe șoselele patriei circulă o grămadă de hârburi auto, aduse din Occident. Sunt însă și autoturisme noi, fiindcă românii au visat mereu să călătorească la volanul unei mașini străine. Cele produse de uzinele Dacia se cumpără mai greu pe piața românească, deși anul 2019 l-a încheiat cu vânzări în creștere.
Marca Dacia a livrat în total 55.463 de vehicule, față de 54.593 în 2018, majoritatea (45%) fiind cumpărate prin programul Rabla.
Podiumul celor mai populare autoturisme noi din România a fost ocupat, și în 2019, de Logan, Duster și Sandero.
Într-o statistică făcută publică de Dacia, cifrele arată că firma românească a reușit să convingă și să vândă în Europa 581.543 de autorurisme, figurând pe locul 13 în clasamentul celor mai vândute mărci.
Francezii au cumpărat în 2019 un număr considerabil de autoturisme marca Dacia, toate modelele: 140.568. Pe locul 2 și 3 se situează Italia (88.499) și Germania (83.518). Urmează Spania, cu 70.189 de mașini. Am putea spune că înaintea Marocului, Poloniei, Marea Britanie, belgia și Turcia se situează România, cu cele peste 55.000 de autoturisme, țările respective cumpărând între 46.000 și 20.000.