Autoritatea Națională pentru Turism pregăteşte o strategie pentru îmbunătăţirea imaginii României şi a notorietății în calitate de destinație turistică prin promovarea brandului turistic național printr-un parteneriat semnat cu Google România, transmite Agerpres.
România lucrează la o strategie împreună cu Google pentru a-şi îmbunătăţi imaginea şi notorietatea în calitate de destinație turistică. Parteneriatul a fost încheiat în cadrul conferinţei internaţionale Think Travel with Google.
'Think Travel with Google' este un eveniment dedicat autorităților naționale pentru turism din întreaga lume și experților care au ca obiectiv cunoașterea, respectiv crearea brandului de destinație pentru țara lor. Manifestarea are ca scop alăturarea experților internaționali și liderilor în branding de țară pentru o zi de discuții inspiraționale despre viitorul turismului.
În cadrul onferinței "Think Travel with Google" care a avut loc la Dubrovnik, Croaţia s-au căutat soluţii pentru nevoia destinaţiilor de a se adresa unui cadru cât mai larg al turiştilor prin metode media şi informatice.
În baza programului stabilit, Google România va pune la dispoziție o serie de sesiuni de training pe diverse teme precum folosirea platformelor Google (Google+, YouTube, Google MyBusiness, Google Maps, Google Analytics), utilizarea uneltelor de cercetare a pieței (Google Trends, Google Consumer Barometer), promovarea online prin intermediul Google AdWords, cercetări folositoare elaborarea strategiei pentru promovarea externă a României, scrie Agerpres.