Postul România TV și-a depășit concurența în luna iulie, fiind singura televiziune de știri care a înregistrat creșteri, atât la nivel național, cât și pe publicul urban.
Audiența posturilor de ştiri din România, cu excepția România TV, a scăzut în iulie față de luna anterioară. În iunie, pe fondul scandalului legat de demiterea Cabinetului Grindeanu, Antena 3, Digi 24 şi Realitatea TV au crescut în audienţe, însă în iulie, au scăzut din nou. România TV a avut cifre mai mari decât în ultimele luni, iar B1 a rămas la același nivel ca luna trecută, potrivit Pagina de Media. În intervalul orar de audiență maximă (Prime-Time), la nivel național, cel mai urmărit post TV de ştiri a fost România TV, cu o audienţă totală de 350.000 de români, în creştere cu circa 35.000 de telespectatori faţă de luna iunie.
Audiențele Antena 3 au scăzut cu 35.000 de persoane, pe același segment, Realitatea TV a pierdut 30.000 de telespectatori la nivel naţional în prime-time, iar Digi 24 a avut cu 20.000 mai puțini și B1 TV a stagnat. Pe public urban, important din punctul de vedere al regiilor de publicitate, Antena 3 a rămas pe primul loc, dar a scăzut ca audienţă. RTV, în schimb, a crescu cu peste 15.000 de telespectatori. Realitatea TV şi Digi 24 au avut mai puțin cu circa 20.000 de telespectatori pe segmentul urban, iar B1 TV s-a menținut la nivelul din iunie. În ceea ce privește media pe zi, România TV a fost, în iulie, cel mai urmărit post de ştiri și la nivel naţional, şi pe public urban, cu un plus de circa 20.000 de telespectatori. B1 TV a rămas, și la media zilnică, la același nivel, iar Antena 3, Realitatea TV şi Digi 24 au scăzut.