Româncele şi turcoaicele cresc vânzările Oriflame

Producătorul suedez de Oriflame a vândut cosmetice în valoare de aproape 397 milioane de euro, în primele trei luni ale acestui an. Rezultatele sunt în creştere cu 10% faţă de perioada similară a anului trecut, anunţă compania.

Creşterea în zona Europei, Orientului Mijlociu şi Africii este datorată, în mare parte, vânzărilor susţinute în România şi Turcia, a declarat Magnus Brannstrom, directorul executiv al Oriflame.

Potrivit reprezentantului companiei, România şi Turcia au o pondere importantă în cadrul grupului şi îşi continuă creşterea profitabilităţii pe măsura creşterii vânzărilor.

În primele trei luni ale anului, produsele Oriflame au fost promovate şi vândute de circa 3,8 milioane de consultanţi, cu 9% mai mulţi faţă de perioada similară a anului trecut.

Profitul net al Oriflame s-a cifrat, în perioada ianuarie-martie 2011, la 31,5 milioane de euro, potrivit informaţiilor companiei.