„Românii au talent” şi-a depăşit propriul record, de săptămâna trecută, fiind cea mai vizionată emisiune din 2002 încoace.
Dacă la prima ediţie emisiunea a fost urmărită în minutul de aur de nu mai puţin de 4 milioane de telespectatori (cifră neatinsă din 2004), cea de-a doua ediţie a strâns în faţa televizorului, în minutul de aur, 4 milioane şi jumătate de telespectatori din întreaga ţară (ora 21.06) - un record in topul emisiunilor de divertisment cu cea mai mare cotă de piata din 2002 încoace. Pe întreg publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse intre 18-49 de ani, audienta înregistrată în minutul de aur de la 22.04 a fost de 24 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 59,8 procente. Show-ul de la ProTv a fost vineri seara lider absolut de audienţă pe toate targeturile. Audienţa medie înregistrata pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani de 19,4 puncte de rating şi o cotă de piaţa de 50,7%, la distanţă de Antena 1 care a avut o audienta de 6 ori mai mica. La nivelul întregului public din mediul urban pe poziţia fruntaşă se afla ProTv cu o audienta medie de 19,5 puncte de rating si 38,9% cotă de piaţă. Ca si în săptamâna precedentă, emisiunea a fost lider de piaţă şi în reluare (17.03 – 18.59), în minutul de maximă audienţă fiind urmărită de aproape 2 milioane si jumatate de telespectatori din intreaga Romanie. Pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTv se pozitiona pe locul 1 cu 7 puncte de rating si 23,3% cota de piata, urmat de postul Acasa TV, Antena 1 situindu-se pe locul al treilea cu 1,9 puncte de rating şi 6,4% cotă de piaţă. La nivelul publicului din mediul urban ProTv este lider de audienţă cu 6,8 puncte de rating si 17,9% cota de piaţă, iar Antena 1 se afla abia pe poziţia a patra după TVR şi AcasaTV, cu doar 2,5 puncte de rating si 6,7% cotă de piaţă.