Motorola, producatorul numarul doi la nivel mondial de telefoane mobile, are nevoie disperata de un nou model de succes pentru a recupera pierderile de peste 158 de milioane de dolari inregistrate in al doilea trimestru al anului curent.
Asta, dupa ce in primul trimestru pierduse alte 181 de milioane, informeaza site-ul TG Daily. Compania isi pune toate sperantele in a doua generatie a marelui succes de piata RAZR, care s-a vandut in peste 50 de milioane de exemplare in intreaga lume.
Astfel RAZR 2 a fost lansat weekendul trecut in Statele Unite, impreuna cu alte cinci modele noi de terminale, cu speranta ca noile produse vor scoate compania din situatia dificila in care se afla.
„RAZR 2 va fi primit bine pentru ca este cu doi milimetri mai subtire decat RAZR si include facilitati precum conectivitatea wireless, suficienta memorie pentru a stoca 1.000 de melodii, precum si un set complet de programe destinate navigarii pe internet si folosirii e-mailului”, a spus Ed Zander, directorul general al Motorola.
Exista trei variante ale noului telefon: V8 (GSM), V9m (3G HSDPA) si V9 (3G EVDO CDMA), care au un pret cuprins intre 250 si 300 de dolari. Noua generatie RAZR 2 are un procesor ARM11 de 500 de Mhz, o camera de 2 megapixeli, un web browser performant, inglobeaza tehnologia Crystaltalk (care reduce zgomotul de fond) si are un ecran sensibil la atingere pe partea superioara a clapetei.
Mai mult, suprafetele ecranelor sunt rezistente la zgarieturi, deoarece sunt construite din sticla durizata chimic. Deoarece se adreseaza segmentului de business, modelul V9m nu a inregistrat vanzari spectaculoase atunci cand a fost lansat pe 29 iunie in Coreea.