Lansat la începutul anilor 90, Radio 21 a fost pentru o lungă perioadă lider de audiență cu milioane de fani. Din 9 ianuarie 2017, postul își schimbă denumirea în VIRGIN RADIO, dar și oferta.
Întrunit în şedinţă publică, Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat în ședința de astăzi noua denumire, dar și un nou acționariat, în cazul Radio 21. Lagarderre, care până acum avea 20% din societate, devine acționar unic, anunță paginademedia.ro.
Noua denumire va fi VIRGIN RADIO, iar postul încearcă să-și recâștige publicul. În ultimii ani, audiența s-a probușit dramatic și „din lider absolut, cu 500.000 de ascultători în București și 1,5 milioane în urban, Radio 21 a ajuns să numere acum mai puțin de 100.000 de ascultători în București și sub 500.000 în urban”, se arată în motivarea reprezentanților postului de radio.
VIRGIN RADIO păstrează formatul Contemporary Hit Radio și va targeta persoane cu vârste între 15 și 29 de ani. De asemenea, postul va difuza cele mai puternice hituri internaționale și românești ale momentului și se va aventura să lanseze în premieră piese noi din repertoriul național și internațional, în încercarea de a-și crea propriile hituri, se mai spune în documentație.