Radio 21 caută vedeta Tzac-Pac

Un nou reality-show al postului îşi propune să ofere tratament VIP unui om obişnuit, după modelul „cum devii faimos în 14 zile“.

„La liceu ţi-a mai scăpat şi câte un 4 la teza de la matematică? Ţi-a spus lumea vreodată că ai două picioare stângi? O cântare de-a ta la karaoke a golit tot barul? Nu ai fost niciodată vedetă în adevăratul sens al cuvântului? Dacă ai răspuns cu «da» la cel puţin una dintre întrebările de mai sus, atunci ai şanse mari ca Radio 21 să te transforme în vedetă în doar două săptămâni“.

Aşa sună invitaţia postului către ascultătorii care-şi doresc să aibă parte de o experienţă inedită în cadrul emisiunii „Dimineaţa deMentă“, prezentată de Daniel Buzdugan şi Mihai Morar. Care sunt câştigurile? Distracţie, surprize şi posibilitatea de a-ţi schimba viaţa.

„Avem ocazia să primim răspuns la întrebările «Câţi dintre noi rămânem noi când suntem trataţi ca superstaruri?» sau «Ce facem cu viaţa noastră apoi?», pentru că vom vedea, de aproape, viaţa unui om obişnuit care se trezeşte star peste noapte“, explică reprezentanţii postului. 170 de înscrieri în câteva ore Buzdugan şi Morar au prezentat campania „Vedeta Tzac-Pac“ în cadrul emisiunii matinale de ieri, rezultatul fiind 170 de înscrieri pe site-ul www.tzacpac.ro până la ora 15.00. Toţi cei interesaţi de proiect pot completa formularul on-line săptămâna aceasta, urmând ca echipa Radio 21 să aleagă patru finalişti care vor fi supuşi la diferite probe în cadrul emisiunii „Dimineaţa deMentă“. Ascultătorii îi vor ajuta pe cei doi prezentatori cu sfaturi sau păreri, ceea ce va uşura procesul de desemnare a finalistului.

„Criteriile nu sunt bătute în cuie. Depinde foarte mult de cum e acea persoană, de cât de dispusă este să iasă în lume, de ce fel de personalitate are. Căutăm oameni deschişi, veseli, inteligenţi, care să vrea cu adevărat să iasă din cercul lor de confort de până atunci, care să vrea să-şi schimbe viaţa“, au spus reprezentanţii postului.

Radio 21 a mai desfăşurat până acum două campanii care au prins la public: „Nuntă pe NeVe“, care a durat şase săptămâni în toamna anului trecut, şi „Popeasca“, care a fost un proiect de cinci zile, desfăşurat la începutul acestei luni, de Ziua Femeii. Rezultatele celor două campanii, potrivit reprezentanţilor Radio 21, au fost dublarea audienţei şi creşterea interesului faţă de emisiunile postului.