RADET a emis, vineri, un comunicat de presă prin care anunţă toţi locuitorii Capitalei că în perioada următoare ar putea exista probleme privind furnizarea agentului termic pentru apă caldă şi căldură.
Pentru rezolvarea avariilor, RADET îndeamnă cetăţenii unde sunt avarii să se adreseze dispeceratelor de sector operatorilor TELVERDE, pentru înregistrarea sesizării şi remedierea defecţiunii.
„Vă comunicăm că sistemul de monitorizare a parametrilor tehnici - SCADA deţine date (informaţii transmise în timp real dispeceratelor de sector) pentru un număr de 836 din totalul celor 1027 puncte termice aflate în exploatarea Companiei Municipale Termoenergetica Bucureşti S.A. (CMTB). Pentru punctele termice nemonitorizate SCADA (191) personalul CMTB se deplasează periodic in teren in vederea efectuării verificărilor.
În cazul în care vă confruntaţi cu probleme privind furnizarea agentului termic pentru apă caldă şi/sau căldură, iar adresa dvs. nu se regăseşte în listele publicate la secţiunile "Avarii", "Lucrări programate" sau "Funcţionare sub parametri" vă rugăm să vă adresaţi dispeceratelor de sector sau operatorilor TELVERDE, pentru înregistrarea sesizării şi ulterioara verificare în teren a situaţiei semnalate.
Vă rugăm apelaţi operatorii la numerele 0319442, TELVERDE – 0800820002 (apel gratuit) sau la numerele dispeceratelor de sector (indicate pe site) aflate la dispoziţia dumneavoastră 24 de ore din 24. Vă mulţumim pentru înţelegere şi vă rugăm să ne scuzaţi pentru inconvenienţele pricinuite!”, precizează reprezentanții Radet într-un comunicat de presă.