Deși bucureștenii își puneau mari speranțe într-o reală decongestionare a traficului în zona intens circulată Virtuții – Lacul Morii, grație inaugurării Podului Ciurel deschis circulației sâmbătă dimineața, acesta a fost blocat luni după amiaza, la ora de vârf.
Spre deziluzia șoferilor, care își puneau mari speranțe în noul pod, acesta a schimbat rutele din zonă și mai mulți bucureșteni s-au plâns de aglomerația din trafic. Refrenul binecunoscut al aglomerației infernale a stat pe buzele tuturor în seara de luni.
„Mi-aș dori ca autoritățile să introducă din nou ruta care merge pe sub pod și care era semaforizată, deși se bloca la ora de vârf era mult mai utilă”, a scris un cititor digi24.ro.
„Noul Pasaj Ciurel, la două zile de la inaugurare, a picat și testul minimei utilități la orele de vârf! Pe lângă faptul că (în varianta actuală) nu duce nicăieri, acest frumos și foarte scump pasaj a reușit doar să mute aglomerația dintr-o parte în alta”, a scris pe Facebook un șofer care a postat și o înregistrare video cu aglomerația de pe pod, informează digi 24.
De nicăieri spre nicăieri
Pasajul Ciurel „duce de nicăieri spre nicăieri” în prezent și este inutil din moment ce legătura dintre Autostrada A1 și Splaiul Independenței nu a fost construită, spune cu o tentă filosofică a discursului inclusiv premierul Ludovic Orban.
„Cum să te duci să inaugurezi pasajul de la Ciurel?! Pasajul de la Ciurel astăzi, dacă este inaugurat, duce de nicăieri spre nicăieri, adică de pe Șoseaua Virtuții sau de pe Splai pe Șoseaua Virtuții... Despre ce e vorba? Eu așa ceva nu pot să pricep. Cum să te faci de râs într-un asemenea hal? Sigur, din foamea de a arăta că termini ceva”, a replicat Ludovic Orban.
„Pasajul de la Ciurel a fost gândit în cadrul unui proiect de asigurare a legăturii între autostrada A1 și Splaiul Independenței pentru a splita traficul care intră în București pe mai multe rute. Pasajul e inutil pentru că în 12 ani primarii PSD nu au făcut legătura cu autostrada”, a mai spuns premierul, citat de digi 24.