Profi infirmă zvonurile: NU SUNTEM DE VÂNZARE

Lantul de magazine Profi nu este în momentul de faţă de vânzare, a comunicat astăzi compania.

În comunicat se precizează că este vorba despre o replică la informaţia apărută în Ziarul Financiar, conform careia s-ar purta discuţii în vederea achiziţionării reţelei Profi de către grupul polonez Biedronka.

"Înţeleg că vânzarea Profi poate fi o temă interesantă pentru presă, dar vă asigur în termenii cei mai categorici că nu se poartă astfel de discuţii nici cu Biedronka, şi nici cu vreun alt cumpărător potenţial", a declarat Directorul General Profi Rom Food, Pawel Musial.

Potrivit lui Musial, nici anul trecut nu au avut loc discuţii cu Biedronka în vederea preluării Profi, deşi ""acelaşi ziar afirma că în urmă cu un an s-au mai purtat astfel de discuţii."

Enterprise Investors (EI) deţine Profi în proportie de 100% şi, în ce priveşte această reţea fondul nu merge pe principiul "cumpără repede, vinde repede", scrie în comunicat.

Reţeaua va rămâne pentru mult timp în portofoliul Enterprise Investors, deoarece "EI nu doreşte să vândă o afaceri care are o creştere rapidă şi este profitabilă".

În 2013, Profi a inaugurat 65 de magazine, devenind a doua cea mai mare reţea din România, cu 207 magazine şi peste 5000 de angajaţi. Planurile pentru acest an vizează menţinerea unui ritm de creştere asemănător, scrie în comunicat.