Produsele MediaPro își fac loc în Europa

„Pariu cu viața” a plecat în Italia, „Iubire și onoare” s-a vândut în Croația iar filmul „Fire &Ice” a intrat pe piața din Polonia.

La începutul lunii aprilie, „Pariu cu viața”, serialul difuzat la Pro TV în fiecare luni de la ora 20.30, a fost primit deosebit de bine la MIP TV, târgul de televiziune de la Cannes. Producția a impresionat și audiența din afara granițelor țării cu momentele muzicale, coregrafiile și poveștile din serial și a fost vândută în Italia, unde se difuzează deja cu succes. „Ne doream și ne dorim să intrăm cu acest serial pe cât mai multe piețe din Europa. Italia a spart gheața. Fără falsă modestie, la târg „Pariu cu viața” a fost foarte apreciat. Sunt negocieri pentru achiziționarea serialului cu televiziuni din mai multe continente”, a spus Ruxandra Ion, producător general, care a adăugat și că directorul de conținut al unei mari companii latino-americane i-a mărturisit că „serialul este cel mai bun format care a apărut pe piață în ultimii ani".

Succesul atins pe plan internațional de „Pariu cu viata” s-a reflectat deja la ultimul concert susținut de „LaLa Band” la Sala Palatului când fani din Belgia, Moldova și Italia au venit în România special să își vadă idolii, iar pagina oficială a serialului a depășit 204.000 de aprecieri.

După târgul de televiziune de la Cannes și alte producții MediaPro Pictures au ajuns în noi teritorii europene: „Iubire și onoare” s-a vândut în Croația iar filmul „Fire & Ice” s-a vândut în Polonia.