Mai mulți utilizatori de iPhone din întreaga lume au raportat probleme legate de funcționarea telefoanelor. Aceștia s-au plâns că alarma nu se mai declanșează sau se aude prea încet. Apple a transmis că va lua măsurile necesare pentru remedierea posibilelor defecțiuni de sistem.
Probleme legate de alarmele de pe iPhone. Mesajul reprezentanților Apple
Apple este în proces de remediere a unei probleme semnalate de utilizatorii iPhone. Aceștia au depus mai multe plângeri referitoare la alarmele acestui tip de telefon. Conform utilizatorilor, alarmele care nu se declanșează sau se aud mai încet decât în mod normal.
Gigantul Apple a transmis că analizează această problemă și va lua măsurile care se impun. Defecțiunea a fost semnată de mulți utilizatorii ai platformei TikTok.
Nemulțumiri în rândul utilizatorilor
Cei care s-au confruntat cu această problemă, au publicat numeroase comentarii în mediul online. Utilizatorii au cerut companiei Apple să remedieze problema cât mai curând posibil.
„Aceasta a fost probabil a treia sau a patra zi la rând în care ceasul meu deșteptător nu a sunat”, a afirmat un utilizator TikTok.
„Am observat că în ultima săptămână sau cam așa ceva, alarma mea nu mă trezea”/ „Rezolvați mai repede situația. Defecțiunea ne poate aduce probleme. Nu reușesc să mă trezesc fără alarmă și pot întârzia la locul de muncă.”/„Așa ceva nu am crezut că se poate întâmpla. Cer remedierea problemei legate de alarma telefonului meu”, au fost doar câteva dintre mesajele publicate de utilizatori.
Apple, sfaturi online legate de funcționarea alarmelor
Pe site-ul oficial, Apple oferă îndrumări legate de funcționarea alarmelor, precizând că utilizatorii pot controla volumul alarmelor prin funcția "Sunete și aplicații". Aceasta se găsește în setările dispozitivului. De asemenea, reprezentanții companiei le recomandă utilizatorilor să verifice setările pentru a se asigura că sunetul alarmei nu este oprit.Apple nu a oferit detalii legate de numărul utilizatorilor afectați de această problemă tehnică.