Pro TV și-a revenit după plecarea lui Sârbu

În timp ce zvonurile dădeau ca sigură prăbușirea postului, Pro TV obține cele mai mari cifre în prime-time din istoria audienței.

 Imun la zvonurile din media, publicul a rămas fidel brand-ului Pro TV. Chiar dacă nume mari au părăsit postul în ultimele luni, iar Antena 1 a declanșat o adevărată ofensivă de racolare a vedetelor și emisiunilor principalului său rival, ProTV încheie luna martie cu cele mai mari cifre de audiență în prime-time din istoria măsurătorii de audiență modernă în România. Informația a fost dezvăluită de Lucia Antal, Marketing Director Pro TV SA.

„Ne pregătim să încheiem luna cu cele mai mari cifre de audiență în prime-time din istoria măsurătorii de audiență modernă în România. Martie a fost luna în care Pro Tv a adus cei mai mulți români în fața televizoarelor, luna în care show-uri precum «Românii au talent» și «MasterChef», producții precum «Las Fierbinți» și «O săptămână nebună», Știrile Pro Tv, «România, te iubesc» și meciurile din semifinalele Cupei României au adus ratinguri revoluționare și reconfirmări că singurul post care depășește recordurile de audiență ale Pro Tv este tot Pro Tv”, a explicat Lucia Antal.

„Serviciul Român de Comedie”, regizorul Iura Luncaşu, producătorul executiv Alex Cseh, dar și Nicoleta Luciu se numără printre cei care au plecat din trust. Cu toate acestea, directorul Pro TV spune că imaginea televiziunii nu a avut de suferit. „Grila de programe a Pro Tv s-a construit în fiecare sezon pe criterii de performanță, nu pe rumorile venite din piață. Este o formulă care ne-a menținut mai bine de 18 ani pe locul 1 în preferințele românilor”.