În luna octombrie, cei mai mulţi români s-au uitat la "Vocea României" şi "Las Fierbinţi". Antena 1 conduce emisiunile tabloid
Cu o medie de audienţă de 1,2 milioane de telespectatori pe minut, la nivel urban, "Vocea României" se detaşează clar între cele mai vizionate emisiuni de divertisment ale lunii octombrie. Ieri, paginademedia.ro a publicat topul audienţelor pentru cele mai urmărite seriale şi emisiuni de divertisment în luna octombrie.
Cu toate scandalurile de clanşate în jurul "X Factor", formatul internaţional achiziţionat de Antena 1 reuşeşte să ocupe doar locul al doilea, la o distanţă sesizabilă faţă de rivalul său "Vocea României". După debutul modest de anul trecut, sezonul al doilea adună în medie 876.000 de persoane din mediul urban. Din urmă vine însă puternic "Dansez pentru tine" care, în noul sezon, a avut puţin peste un milion de telespectatori, la nivel urban.
"Happy Hour" (ProTV) cedează primul loc în topul emisiunilor tabloid, ca şi luna trecută, emisiunii "Acces Direct" (Antena 1). Cu 281.000 de telespectatori, "Wow Biz" se apropie mult de competitorul său, "Un show păcătos", 308.000 telespectatori.. "Cancan TV" a avut o medie de 177.000 de telespectatori.
- În "minutul de aur", 3 milioane de telespectatori urmăreau "Vocea României"
- Tactica scandalurilor fabricate: nervii lui Cheloo la X Factor, numai buni să crească audienţa. TOPUL CERTURILOR INVENTATE
- Cornel Patrichi, dezvăluiri din viaţă şi despre colegii de la "Dansez pentru tine"
- Pro TV, fără concurenţă. "Columbiana" a zdrobit X Factor