Cine își face iluzii că Meghan Markle și-a salvat iubirea dând cu piciorul privilegiilor oferite de apartenența la familia regală a Marii Britanii, se înșală amarnic. Există nenumărate semne că actrița americană nu face altceva decât să privatizeze bucățica de faimă regală la care îi dă dreptul mariajul ei cu prințul Harry.
Tânărul prinț nu va fi nevoit să-și ia o slujbă de birou, iar Meghan nu va fi silită să se întoarcă pe platorile de filmare ca să-ți întrețină familia. Dimpotrivă, noile afaceri ale tinerei familii se anunță cât se poate de înfloritoare.
Conform Sky News, Harry și Meghan au toate șansele să câștige în scurt timp „o avere fabuloasă”. Potrivit specialiștilor în brand-uri de succes, Meghan și Harry vor obține de pe urma faimei lor chiar mai mulți bani decât familiile Beckham și Obama. “Unii analiști spun că acest cuplu ar putea câștiga cu ușurință până la 500 de milioane de lire sterline în primul an de independență, prin marca lor de lux”, susține Alix Culbertson de la Sky News.
În aceste condiții, nici nu mai e de mirare dorința de a părăsi familia regală și de a deveni „independenți din punct de vedere financiar”.
Potrivit lui Andy Barr, expertul în retail al site-ului Alertr.co.uk, ducii de Sussex „sunt o marcă uriașă și au o mare influență. Va fi cel mai faimos brand din lume”.
Totul a fost plănuit ca la carte. În decembrie, Harry și Meghan și-au înregistrat marca Sussex Royal în Uniunea Europeană, Australia, Canada și SUA, dar și la nivel mondial prin World Intellectual Property Organization.
Mai mult, Meghan, potrivit Daily Mail, are alături experți capabili să gestioneze afaceri de anvergură. Astfel, ducii de Sussex au angajat încă de anul trecut renumita companie americană Sunshine Sachs specializată în “gestionarea crizelor”. Printre clienții Sunshine Sachs se numără actorii Leonardo DiCaprio și Jennifer Lopez, dar și controversatul nabab al industriei cinematografice Harvey Weinstein (acuzat de nenumărate abuzuri sexuale).
De asemenea, Meghan poate conta și pe prietenia care o leagă de Sara Latham, fosta consilieră principală a lui Hillary Clinton din campania prezidențială. Și relațiile pe care și le-a făcut la Hollywood pot fi utile pentru “independența financiară” a cuplului. Agentul de la Hollywood al lui Meghan, Nick Collins de la Agenția Gersh, se pare că se ocupă în prezent de oportunitățile care li se oferă celor doi în ceea ce privește filmele, televiziunea și acțiunile filantropice. Zvonurile spun că atât Amazon, cât și Facebook ar vrea să lucreze cu ei. Apple TV a anunțat, deja, un proiect comun. Mai mult, Collins negociază, se pare, și un contract pentru publicare cărții pentru copii propusă de Meghan.
Andrew Meyer, managerul de afaceri al lui Meghan din Beverly Hills, dar și avocatul actriței, Rick Genow, fac și ei parte din echipă.
Dincolo de experți, ducii de Sussex se pot baza. însă, și pe prieteni celebrii. Familia Obama, de pildă, despre care gurile rele susțin că ar fi jucat un rol în îndepărtarea tânărului cuplu de familia regală.
Chiar dacă deocamdată timid, ducii de Sussex au intrat deja în afaceri. Potrivit Daily Mail, cu șase luni în urmă, cuplul a marcat cu „Royal Sussex” peste 100 de articole, inclusiv șosete, bandane, stilouri, cărți poștale, calendare și tricouri. E doar începutul- despre „Royal Sussex” veți mai auzi cât de curând.