Timișorenii nu vor mai fi nevoiți să stea la cozi dacă apelează la serviciile uneia din direcțiile primăriei.
Unul din cele mai moderne sisteme de gestionare a numerelor de ordine va fi disponibil în cel mult două luni la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor, a anunţat, pe Facebook, city-managerul Timişoarei, Robert Kristof. “A fost finalizată licitația pentru realizarea unui nou sistem de gestionare a numerelor de ordine. Noul sistem va permite afișarea în timp real pe pagina web a primariei, cât și pe aplicația mobilă a primăriei, a numărului de ordine curent. Totodată, cei care vor veni să ridice un număr de ordine vor avea posibilitatea să tasteze numărul de telefon, iar sistemul le va trimite automat un mesaj cu aproximativ 15 minute înainte să ajungă ei la rând. Astfel cetățenii pot merge să rezolve alte lucruri în timpul în care ar fi trebuit să aștepte la coadă. Sistemul va fi implementat la Direcția de Evidență a Persoanelor și la registratura din cadrul la Primăriei Municipiului Timișoara, în maxim 60 de zile”, a scris Robert Kristof.