Prima Confruntare de la "Vocea României", lider de audienţă

Aproape două milioane şi jumătate de telespectatori la nivelul întregii populaţii au urmărit deciziile antrenorilor în minutul de aur al emisiunii

Conform Kantar Media, ProTV a fost lider de audienţă la nivelul tuturor segmentelor de public cu show-ul "Vocea României". Prima etapă a Confruntărilor a obţinut la nivelul publicului comercial (între 18 şi 49 de ani) o audienţă medie de 13.4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 27.4%, fiind urmat de Antena 1 cu o audienţă de 7.6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 15.4 procente. ProTV şi-a menţinut poziţia de lider şi la nivelul publicului din mediul urban, obţinând o audienţă medie de 11.3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21 procente, urmat de Kanal D cu 8.9 puncte de rating şi 16.5 cotă de piaţă.

Aproape două milioane şi jumătate de telespectatori la nivelul întregii populaţii din România au fost cu ochii pe deciziile antrenorilor de la "Vocea României". În minutul de aur al emisiunii, la nivelul publicului comercial, ProTV a obţinut o audienţă de 17.7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 36 de procente.