Postul muzical MTV a intrat în portofoliul Pro TV SA, după ce americanii de la Central European Media Enterprises (CME) au semnat, ieri, un contract de licenţă cu MTV Networks International.
CME, firmă al cărei director de operaţiuni este Adrian Sârbu, deţine astfel licenţa pentru celebrul post muzical în ţările sud-est europene în care operează posturi TV: România, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia şi Ucraina.
În România, staţia locală MTV va fi condusă de Pro TV SA, companie care include şi posturile Pro TV, Acasă TV şi Sport.ro. Până în prezent, licenţa în România a fost deţinută de o societate condusă de Adrian Anghel. Conform contractului, el va rămâne consultant pentru încă un an la postul muzical.
Pro TV calculează, deocamdată, potenţialul canalului, care atrage o audienţă foarte mică, de doar 7.000 de telespectatori în mediul urban, ceea ce îl plasează în coada clasamentului.
„O să evaluăm resursele umane actuale ale canalului MTV. Dacă va fi nevoie, vom aduce şi alţi oameni. În ceea ce priveşte programele, desigur că, în sezonul următor, vor exista schimbări“, a declarat Maria Apostol, PR Manager Pro TV.
Director executiv al MTV România va fi Radu Marga, fost director de dezvoltare al Pro TV SA. Pe piaţa televiziunilor de profil, MTV concurează cu Kiss TV (8.000 de telespectatori audienţă în mediul urban, parte a SBS România) şi UTV (5.000 de telespectatori, deţinut de Sorana Urdăreanu, fiica omului de afaceri Tiberiu Urdăreanu).