Desfașurat sub sloganul „Salam de Sibiu IGP - Enjoy it from Europe ”, programul de degustare realizat de Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu, în parteneriat cu Carrefour România, urmărește transmiterea directă a beneficiilor Salamului de Sibiu – calitate, gust inconfundabil și tradiție – 130 de ani de excelență, care au facut posibilă obținerea Indicației Geografice Protejată în anul 2016 (IGP)
Timp de 2 săptămâni, în zilele de vineri și sâmbată în hipermarketurile Carrefour din București, Brașov și Constanța, Salamul de Sibiu IGP va putea fi degustat într-un amplu program de promovare în care Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu va prezenta consumatorilor beneficiile sistemului de calitate IGP pentru Salamul de Sibiu.
Campania îți propune să aducă în centrul atenției consumatorului calitatea, gustul inconfundabil al Salamului de Sibiu și tradiția acestuia, dar și creșterea încrederii consumatorilor în sistemele de calitate europene și creșterea gradului de recunoaștere a logoului IGP.
„Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu reprezintă, în primul rând, o garanție a faptului că pe masa consumatorilor va ajunge întotdeauna Salam de Sibiu de cea mai bună calitate. Procesul de certificare IGP nu a fost deloc ușor, dar astăzi Salamul de Sibiu stă la egalitate la masa europeană cu alte produse, dovedind încă o data, măiestria oamenilor care îl fac, precum şi calitatea excelentă a acestui produs”, a declarat Carmen Gavrilescu, Președintele Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu.