Televiziunea 10 TV, coordonată de jurnalistul Radu Moraru, încearcă şă-şi atragă telespectatorii oferindu-le o mulţime de cadouri, uşor de obţinut. Strategia este cea aplicată de Pro TV acum 15 ani, când se postul se lansa pe piaţă şi încerca să atragă câţi mai mulţi oameni.
În cadrul matinalului "Morning Show" de la 10 TV, realizat zilnic de Dan Tudor şi Doria Ivan, de la ora 8.00, telespectatorii au avut ocazia să câştige numeroase plasme răspunzând la o întrebare banală.
"În perioada ce urmează, cei de la conducerea postului vor să dea oamenilor cadouri şi bani mulţi, într-un mod uşor de obţinut, după modelul Pro TV de la început. În felul acesta, ei vor să câştige simpatia oamenilor şi să-i facă să rămână alături de post", au declarat surse din interiorul televiziunii.
În conferinţa de presă pe care Radu Moraru, magtagerul postului 10 TV, a susţinut-o acum două săptămâni, acesta a declarat că luna decembrie va fi o lună a cadourilor.