Piaţa auto de lux: Rolls-Royce şi-a dublat vânzările în 2010

În primele zece luni ale anului, Rolls-Royce a livrat peste 2.000 de limuzine de lux. Trei din patru clienţi au ales noul model - Ghost.

Este evident, clienţilor de Rolls-Royce nu le-a spus nimeni că lumea este chinuită încă de efectele crizei financiare mondiale.

Cum altfel poate fi explicată vestea potrivit căreia celebrul producător britanic de autoturisme de lux Rolls-Royce a raportat dublarea numărului de maşini vândute în raport cu 2009?

În primele zece luni ale anului, Rolls-Royce a livrat peste 2.000 de limuzine, informează "autoblog.com", care îl citează pe Torsten Muller-Otvos, CEO al mărcii deţinut de Grupul BMW. Trei din patru clienţi au ales noul model - Ghost, care a fost testat şi de EVZ.

În plus, zece la sută din Ghost-urile comercializate au ajuns în proprietatea unor femei - situaţie fără precedent în istoria mărcii, notează "Daily Mail".

Ghost este "fratele" mai mic al lui Phantom, limuzina-iaht produsă de Rolls-Royce. Mic este un termen relativ, întrucât atât dimensiunile (5,4 metri lungime, 2,4 tone greutate), cât şi preţul maşinii (210.000 de euro fără taxe şi echipamente opţionale) sunt oricum numai mici nu.