Philip Morris România lansează pliculețele cu nicotină, fără tutun, ZYN pentru a accelera tranziția către un viitor fără fum

Consecventă cu angajamentul său de a accelera tranziția către un viitor fără țigări, Philip Morris România (PMI) își adaugă în portofoliul de produse fără fum, destinate exclusiv adulților care altfel ar continua să fumeze, pliculețele cu nicotină ZYN. ZYN nu conțin tutun, ci nicotină de calitate farmaceutică în combinație cu arome alimentare.

Conform poziției Philip Morris International, cel mai bun lucru pe care îl pot face fumătorii este să renunțe complet la produsele care conțin tutun și nicotină. Cu toate acestea, datele arată că mai puțin de unul din zece fumători renunță anual la fumat. Pentru adulții care nu renunță, PMI a dezvoltat o gamă de produse fără fum, fundamentate științific, care sunt o alternativă mai puțin nocivă la continuarea fumatului.

Pliculețele cu nicotină ZYN

„Produsele pentru uz oral reprezintă o completare importantă în portofoliul nostru de produse fără fum și ne vor ajuta să facem pași semnificativi în eforturile noastre de a accelera tranziția către un viitor fără fum. Credem că nu există un singur tip de produs fără fum care să satisfacă preferințele tuturor fumătorilor adulți, de aceea este necesar un portofoliu divers de astfel de produse, fundamentate științific, pentru a încuraja cât mai mulți fumători să renunțe ”, a declarat Marek Gebski, Director Smoke-Free Products, Philip Morris România.

Pliculețele cu nicotină ZYN, dezvoltate de compania suedeză Swedish Match, reprezintă un nou produs cu nicotină pentru utilizatorii adulți. Acesta conține cu 99% mai puține substanțe chimice nocive în comparație cu țigările. ZYN nu conține tutun, are o formă asemănătoare pliculețelor de ceai și o suprafață poroasă, și, ca mod de utilizare, se introduce în gură între buza superioară și gingie. Conține nicotină, arome și alți aditivi. ZYN este disponibil în diferite dimensiuni (MINI și subțire), arome și concentrații de nicotină și este destinat exclusiv utilizatorilor adulți.

“În 2022, PMI a achiziționat Swedish Match, lider global în comercializarea produselor cu nicotină pentru uz oral, companie cu o tradiție de zeci de ani în Suedia în ce privește înlocuirea consumului de țigări cu snus și ZYN. Suedia are astăzi cea mai scăzută rată a fumatului din Europa, redusă de la aproximativ 35% în 1980 la mai puțin de 6% în prezent.

Mai mult, datele de sănătate publică arată că reducerea prevalenței fumatului este asociată în Suedia cu o rată mult mai mică a bolilor legate de fumat și a mortalității cauzate de acestea decât în ​​orice altă țară din Uniunea Europeană. Suntem entuziasmați să aducem expertiza lor în România.”, a mai declarat Marek Gebski.

Philip Morris International: Pentru un viitor fără fum

Philip Morris International (PMI) este o companie internațională de top din industria tutunului care și-a propus să construiască un viitor fără fum și să își extindă, pe termen lung, portofoliul cu produse din afara sectorului de produse care conțin tutun sau nicotină. Portofoliul actual de produse al companiei constă, în principal, în țigări și produse fără fum.

Din 2008, PMI a investit peste 12,5 miliarde USD pentru a dezvolta, fundamenta științific și comercializa produse inovatoare fără fum pentru adulții care altfel ar continua să fumeze, cu scopul de a opri complet vânzarea țigărilor. Pentru aceasta au fost construite capacități de evaluare științifică de nivel mondial, în special în domenii preclinice, cum ar fi toxicologia sistemelor, în cercetarea clinică și comportamentală, cât și în studii ulterioare introducerii pe piață.

În 2022, PMI a achiziționat Swedish Match – lider în fabricarea și comercializarea produselor cu nicotină pentru uz oral – și se află astfel în fruntea companiilor care promovează un viitor fără fum prin mărcile sale IQOS și ZYN. Administrația pentru Alimente și Medicamente (FDA) din SUA a autorizat comercializarea unor versiuni ale dispozitivului IQOS dezvoltat de PMI și a consumabilelor aferente, precum și a produsului de tip snus al companiei Swedish Match ca produse din tutun cu risc modificat (MRTP).

Produsele fără fum au reprezentat aproximativ 38% din veniturile nete totale ale PMI

În prezent, se așteaptă aprobarea aplicațiilor de reînnoire pentru aceste produse de către FDA.  În 30 iunie 2024, produsele fără fum dezvoltate de PMI erau disponibile pentru vânzare în 90 de piețe, iar PMI estimează că aproximativ 36,5 milioane de adulți din întreaga lume utilizează produsele fără fum ale PMI.

Produsele fără fum au reprezentat aproximativ 38% din veniturile nete totale ale PMI în primele nouă luni ale anului 2024. Cu o bază solidă și o expertiză semnificativă în științele vieții, în februarie 2021, PMI și-a anunțat ambiția de a se extinde în domeniile wellness și de îngrijire a sănătății și își propune să îmbunătățească calitatea vieții prin furnizarea de experiențe de sănătate integrate.

Pentru mai multe informații puteți vizita www.pmi.com și www.pmiscience.com