Biroul de turism din Philadelphia îndeamnă 5.000 de locuitori să trimită vederi rudelor din toată ţara, alături de invitaţia de a vizita oraşul şi de a se caza la un hotel.
"With Love" este campania derulată în acest an de oamenii de turism din oraşul de pe coasta de est a Statelor Unite.
După trimiterea vederilor personalizate, expeditorii vor primi diverse cadouri din partea biroului de turism. Unii se vor alege cu cărţi, alţii cu gustări, iar cei mai norocoşi vor avea şansa de a se fotografia împreună cu trofeul de campioană cucerit anul trecut de echipa locală de baseball, Philadelphia Phillies'.
Toată lumea câştigă
"Le cerem oamenilor să trimită mesaje personalizate celor dragi, invitându-i să petreacă vara aceasta în Philadelphia. Cu rezidenţii servind ca ghizi şi hotelurile pline de oaspeţi, toată lumea câştigă", explică preşedintele Greater Philadelphia Tourism Marketing Corporation (GPTMC), Meryl Levitz.
Lansată în luna mai, ampla campanie "With Love" s-a concretizat în 54 de mesaje publicitare sub formă de bannere, o reclamă de jumătate de minut pentru TV şi un post de radio la care prezentatorii vorbesc despre oportunităţile turistice din oraş şi din apropierea acestuia. Mai mult, site-ul gophila.com îţi permite să faci o vizită virtuală în oraş şi să îţi stabileşti un itinerar pentru un eventual sejur.
Puţină istorie şi multă bere
Al doilea oraş ca mărime de pe coasta de est a SUA, după New York, Philadelphia este unul dintre cele mai vechi şi mai importante oraşe istorice din State.
Philadelphia este şi "cel mai bun oraş de băut bere din America", această inscripţie fiind foarte vizibilă la una dintre intrările în oraş. Reclama TV pentru promovarea turismului în Philadelphia