Podurile din Capitală au o vechime de 40-45 de ani și nu au fost reparate niciodată. În prezent, autoritățile reabilitează podurile Aviației și Muncii.
Despre situaţia podului de la Aviaţiei, cel situat în zona blocului Elvila, Sorin Oprescu a precizat că acolo se efectuează lucrări de urgenţă. ”N-a mai umblat nimeni la ele. Toată lumea constată cum cade câte ceva şi nu vreau să punem în pericol viaţa oamenilor. Absolut toate podurile din Capitală sunt evaluate, având în vedere că toate au o vechime de 40-45 de ani”, a spus Oprescu. Edilul-șef a adăugat că şi Podul Muncii se află în stadiu avansat de lucrare. ”Cel de la Muncii continuă în reparaţie, hidroizolaţie. Acolo se vor lărgi şi trotuarele pe relaţia la dreapta spre Piaţa Alba Iulia. Am renunţat la mutatul liniei de tramvai, am scăzut şi costurile în felul acesta şi am şi certitudinea că, la fel, terminăm acolo anul acesta pentru a fi totul în siguranţă”, a mai spus Oprescu. Potrivit unui anunț de licitație, lansat în septembrie 2010, Administraţia Străzilor va angajat experţi pentru a afla istoricul pierdut al reabilitării podurilor nesigure. Motivul: autoritățile nu mai știu exact când au fost construite și când au fost reabilitate ultiam dată podurile. Toate cele aproximativ 22 de poduri bucureștene, puncte-cheie în trafic, sunt între timp traversate zilnic de mii de maşini.