Pisica siameză a designerului Karl Lagerfeld numită Choupette a câștigat trei milioane de euro doar din două contracte de publicitate. Colaborările atât de rentabile au constat în participarea la o reclamă a firmei de cosmetice Shu Uemura și în apariția felinei în calendarul de mașini Vauxhall Corsa.
Din punctul de vedere al încasărilor, Choupette concurează cu unele dintele cel mai bine cotate fotomodele ale momentului. De exemplu, Cara Delevingne, top model foarte apreciat, a încasat anul trecut 4 milioane de euro, cu numai un milion mai mult decât siameza lui Karl Lagerfeld.
Designerul a angajat două persoane care să o îngrijească pe Choupette. Felina călătorește doar la clasa întâi și are un cont pe Instagram cu 52.000 de fani și un altul pe Twitter urmărit de peste 46.000 a oameni. Ea are și propria ei carte, intitulată ”Choupette: The Private life of a High-Flying Fashion Cat”, de 128 de pagini, în care se povestește cât este de alintată.
”Nu permit să facă reclamă la mâncare sau lucruri de genul acesta. Ea este mult prea sofisticată pentru așa ceva”, a declarat, de curând, Lagerfeld.