Ce posturi şi-au pierdut publicul în favoarea televiziunii publice
Revenirea emisiunii O dată-n viață în grila TVR a pus postul public în primele cinci la nivel național. Show-ul Românii au talent îşi păstrează supremaţia, iar cea de-a şasea ediție de preselecții a avut 3,4 milioane de telespectatori la nivelul întregii țări. În minutul de aur, la 21.41, la nivel naţional, emisiunea de la ProTV era urmărită de 4,48 milioane de persoane (24,5 rating și o cotă de 43%).
Locul al doilea îi revine televiziunii Kanal D, care a difuzat vineri seara un nou episod din Bahar. Nu mai puţin de 1.456.000 de români au urmărit serialul turcesc. Kanal D a avut un rating de 7.9% şi un share de 14.9.
Cu Maria Ciobanu şi Irina Login în premieră invitate să cânte într-o emisiune, debutul noului sezon O dată-n viaţă aduce TVR 1 direct pe locul patru în topul audiențelor de vineri seara. Cu 507.000 de telespectatori, postul a fost foarte aproape de ocupantul locului trei, Antena 1, ce difuza filmul Lumea apelor, urmărit de 558.000 de telespectatori.
Cine e publicul TVR 1
Săptămâna trecută, primele locuri erau ocupate de: Pro TV (3.578.000 telespectatori), Kanal D (1.570.000), Antena 1 (595.000) şi Antena 3 (323.000 telespectatori). Cu un rating mediu de 1,5%, TVR cădea din top 5 şi avea în faţa televizoarelor aproximativ 270.000 de telespectatori. Săptămâna aceasta, Antena 3 nu a mai intrat în top cinci, locul ei fiind luat de National TV, cu 274.000 de telespectatori. Astfel, o parte din publicul posturilor clasate pe primele locuri a migrat aseară catre televiziunea publică, atras de emisiunea de folclor a Iulianei Tudor.