O companie românească intră în competiție cu McDonald’s și KFC

Sursă: Photomall | Dreamstime.com

Restaurantele KFC și McDonald's sunt cunoscute în întreaga lume drept giganți ai industriei alimentare fast-food. Cu toate acestea, în România, aceste branduri se confruntă cu o competiție acerbă din partea altor companii locale care își extind rapid rețeaua de restaurante.

O companie românească intră în competiție cu McDonald’s și KFC

FRYDAY, lanțul românesc de fast-food fondat de antreprenorul sucevean Lucian Florea, intră în competiție directă cu cei doi giganți KFC și McDonald's.

Planurile includ deschiderea a trei noi restaurante, extinzând astfel rețeaua la 12 unități.

Cel mai recent restaurant, un drive-thru specializat în burgers și cartofi prăjiți, a fost inaugurat în Vaslui, conform informațiilor furnizate de BusinessMagazin.

„Investiţia s-a ridicat la peste 1,5 milioane euro, fiind desfăşurat pe o suprafaţă de 1400 de mp de teren şi 300 de mp de clădire“, a spus Lucian Florea, fondatorul lanţului.

Sursă foto: Facebook

Compania românească are planuri de extindere la nivel național

Lucian Florea declară că în următoarele luni vor fi inaugurate încă 3 restaurante în Pitești, Sibiu și Galați, iar până la sfârșitul anului se vor deschide alte 3 unități.

„Următorul sprint va fi deschiderea a trei noi restaurante în doar 60 de zile, prin urmare vom deschide în intervalul 25 aprilie - 27 iunie trei unităţi în trei mall-uri din România, în Piteşti, Galaţi şi Sibiu, cu o investiţie de peste 1,3 milioane de euro“.

El menționează că scopul este de a ajunge până la finalul anului la un total de 15 unități, extinzându-și prezența în orașe noi, printre care Galați, Pitești, Sibiu, Cluj și Constanța, precum și prin deschiderea de noi locații în orașele în care compania este deja prezentă, cum ar fi Timișoara și București.

McDonald’s și KFC are un rival serios. Cifra de afaceri a companiei românești se va tripla

„Anul 2024 este un an în care vom apasă pedala acceleraţiei şi pe care îl proiectăm cu o creştere a cifrei de afaceri de peste trei ori faţă de 2023, având un forecast de peste 70 de milioane de lei pe bilanţul din acest an“, a mai declarat Lucian Florea, fondatorul lanţului.

Lanțul de restaurante operează în centrele comerciale din București, Iași, Timișoara, Târgu Mureș, Oradea, Alba Iulia, Craiova și Arad, dar și în locații stradale, inclusiv restaurante cu serviciu drive-thru.

„Consolidarea resurselor de middle şi top management reprezintă o prioritate pentru mine că antreprenor şi mă voi focusa în recrutarea de tip headhunting având în vedere planul extrem de agresiv în zona expansiunii pentru 2025, unde ca obiectiv în zona de deschidere de noi locaţii există o cifra clară: o locaţie pe luna (12 locaţii în 2025)“.