Compania Charles Schwab vrea să vadă cum gândesc potențialii săi angajați înainte de a-i primi în companie. Au lăsat interviurile la birou deoparte şi fac din acest lucru o experienţă deosebită.
CEO-ul companiei Charles Schwab invită candidații să ia micul dejun împreună cu el și roagă angajații restaurantului să încurce comanda acestuia, să îi aducă altceva.
„Fac asta pentru a vedea cum reacționează. Acest lucru mă va ajuta să văd dacă persoana respectivă face față adversității. Se supără, sunt frustrați sau înțeleg? Viața e în acest mod, la fel ca și o afacere. Este doar o modalitate de a pătrunde în inima lor, mai degrabă decât în mintea acestora”, a declarat acesta, potrivit The Independent.
Și o lipsă a reacției poate însemna ceva. Dacă primești mâncarea greșită și ai o atitudine inferentă poate însemna că fie ești timid, nu acorzi atenție detaliilor sau nu ești dispus să repari un lucru greșit.
"Bineînțeles, nu trebuie să faci un scandal din acest lucru și, bineînțeles, nu trebuie să fii politicos, însă probabil că e mai bine să spui ceva de bun simț, decât să nu faci nimic", a declarat CEO-ul companiei Charles Schwab.