"Nu pot face check-in on-line duminica"

Cea mai mare companie aeriană din România, Tarom, este reclamată de Traian M., un client fidel al operatorului, pentru motivul că aplicaţia destinată verificării on-line a biletelor spre Bruxelles nu funcţionează duminica şi nici luni dimineaţa.

"Zbor săptămânal în interes de serviciu pe ruta Bucureşti-Bruxelles, cu compania Tarom. Un zbor dus-întors, plecat luni şi întors joi, costă 430 de euro. La fel costă şi dacă plec marţea şi mă întorc vinerea. Pentru că zbor foarte mult îmi fac mereu on-line check-in în intervalul de 24 de ore înainte de zbor. Problema apare atunci când plec luni cu RO 371 de la ora 7.05. În momentul când vreau să-mi fac online check-in duminică seara, cu aproximativ 10-12 ore înainte de decolare, site-ul Tarom îmi returnează că zborul nu e deschis pentru on-line checkin", se plânge el. Traian M. spune că a încercat să-şi rezerve electronic biletul şi în zorii zilei de luni. Pentru asta se trezeşte cu noaptea în cap. "Am încercat şi dimineaţa devreme cu două ore înainte de decolare şi la fel s-a întâmplat. Practic, la Tarom nu se poate face on-line check-in duminica şi luni dimineaţa", ne-a reclamat pasagerul.

Excepţia Bruxelles Reprezentanţii Tarom ne-au informat că serviciul în cauză funcţionează şi duminică, excepţia fiind însă cursa spre capitala Belgiei. "Aplicaţia on-line check-in este disponibilă în fiecare zi a săptămânii, inclusiv duminica. Formalităţile de check-in pot fi realizate pe website-ul companiei, www.tarom.ro, cu maximum 30 de ore şi până la o oră înainte de plecare, în fiecare zi a săptămânii. Problema sesizată este singulară, apare doar pentru cursa de Bruxelles de luni dimineaţă, este cauzată de o eroare tehnică şi va fi remediată în cel mai scurt timp", ne-a declarat Ioan Mihalcea, specialist Comunicare şi PR în cadrul Tarom.