Platforma tehnică modulară MQB a facilitat reducerea greutăţii noului VW Golf VII cu 100 de kilograme. Şi din acest motiv, viitoarea generaţie a celui mai cunoscut autoturism compact va consuma cu aproape 25% mai puţin decât actuala, aflată încă în showroom-uri.
Noua generaţie a gamei Golf - modelul care se confundă cu producătorul Volkswagen - va fi prezentată în cadrul unui eveniment special care va avea loc la Berlin pe 4 septembrie.
Publicul larg va putea admira Golful VII abia la finele lunii viitoare, cu prilejul Salonului auto de la Paris şi apoi, la iarnă, când maşina îşi va face apariţia în showroom-uri.
Deocamdată, singura imagine oficială care face trimitere la noul model prezintă, de fapt, platforma tehnică pe care a fost dezvoltat, una atât de adaptabilă încât poate fi utilizată pentru o gamă vastă de modele, de la cele mai mici, de dimensiunea unui Polo, până la unele la fel de mari ca Passatul. Potrivit unei estimări realizate de Morgan Stanley şi citată de "Automotive News", noua arhitectură modulară MQB (utilizată la scară largă în cadrul grupului VW) ar trebui să scadă costurile de producţie ale gigantului german cu circa 14 miliarde de euro, până în 2019.
Într-o primă instanţă, aceeaşi platformă MQB a facilitat reducerea greutăţii noului VW Golf VII cu 100 de kilograme.
Şi din acest motiv (la care se pot adăuga optimizările grupurilor propulsoare şi transmisiilor), viitoarea generaţie a celui mai cunoscut autoturism compact va consuma cu aproape 25% mai puţin decât actuala, aflată încă în showroom-uri.
Golf VII va încerca să continue dominaţia Volkswagen pe un segment populat cu foarte multe modele interesante precum Ford Focus, Renault Megane, Opel Astra, Mazda3, Seat Leon, Chevrolet Cruze sau Honda Civic.