A patra generaţie a gamei SUV japoneze Honda CR-V va fi lansată în România până la finele acestui an. Honda a încercat să plaseze CR-V-ul mai aproape de segmentul premium - Audi Q5, BMW X3 -, aşadar, deasupra modelului VW Tiguan.
Fie că ne place sau nu, CR-V-ul cochetează - în noua versiune - cu zona premium. A patra generaţie a gamei Honda CR-V va fi expusă la Salonul auto de la Paris din toamna acestui an, urmând a fi disponibilă în showroom-urile din România chiar înaintea sfârşitului acestui an, susţine importatorul local al mărcii. Dacă noul CR-V a încercat să se apropie de Audi Q5 şi BMW X3, putem deduce că modelele care reprezentau concurenţa tradiţională - VW Tiguan, Toyota RAV4, Ford Kuga, (mai nou) Mazda CX-5 - ar urma să fie privite de sus. Ca dimensiuni exterioare, noul CR-V este aproape neschimbat: 4,57 metri lungime, 1,82 metri lăţime. Înălţimea a scăzut cu trei centimetri (1,64 metri). În pofida acestui fapt, SUV-ul japonez pare evident mai masiv, principalul "vinovat" fiind, indiscutabil, noul design. Primele versiuni ale celei de a patra generaţii Honda CR-V vor fi animate de două motoare cunoscute: "benzinarul" 2.0 i-VTEC de 155 CP şi turbodiesel-ul 2.2 i-DTEC de 150 CP. Honda susţine că ambele unităţi (împreună cu transmisiile ataşate - manuale sau automate) au fost optimizate, pentru consum şi emisii reduse. Pentru prima dată de la apariţia SUV-ului japonez va fi pusă în vânzare şi o variantă cu tracţiune faţă. Mai multe informaţii despre noul Honda CR-V, după prezentarea care va avea loc la Salonul auto de la Paris.