O estimare internă Peugeot indică faptul că producătorul francez va comercializa, anul viitor, mai multe unități 508 pe piața din China decât în Hexagon. Dacă previziunea se va adeveri, atunci va fi pentru prima oară când un model Peugeot va avea mai mult succes într-o altă țară decât Franța.
China va deveni, anul viitor, cea mai mare piață de desfacere pentru noul model Peugeot 508, informează ”Automotive News”, citând un studiu intern realizat de producător.
Peugeot estimează că, în 2012, va comercializa 65.000 de autoturisme 508 pe piața chineză și până în 40.000 acasă, în Franța, dintr-un total prognozat de 200.000 unități.
Dacă previziunea se va adeveri, atunci va fi pentru prima oară când un model Peugeot va avea mai mult succes într-o altă țară decât Franța.
Potrivit ”Automotive News”, producția modelului Peugeot 508 este împărțită între Rennes (două treimi) și Wuhan, China (o treime).
Adversari periculoși
Peugeot 508 a fost prezentat, în premieră mondială, la Salonul Auto de la Paris de anul trecut.
Modelul francez, concurent cu Volkswagen Passat, Opel Insignia, Mazda6 sau Ford Mondeo, este urmașul comun al berlinelor 407 și 607.
Mai lung decât 407, dar mai scurt decât 607
Cu o lungime de 4,79 metri, sedanul Peugeot 508 este mai mare ca 407, dar mai scurt ca 607 – cu câte zece centimetri. Versiunea break Peugeot 508 măsoară 4,81 metri lungime.
Gama de motorizări pregătită pentru noul model va cuprinde mai multe unități pe benzină și motorină echipate inclusiv sisteme Stop-start.
Preț minim: sub 20.000 de euro
Peugeot va lansa comercial modelul 508 și în România, în această primăvară. Prețul minim al gamei este 19.795 de euro cu TVA inclusă, pentru o versiune dotată cu un motor pe benzină de 1.6 litri (120 CP) și cutie de viteze manuală cu 6+1 trepte.