Cea mai economică versiune a noului Peugeot 208 - model expus la Salonul auto de la Geneva - promite un consum de vis: 2,8 l/100 km. Subcompactul francez și-a insușit cu succes o strategie de tip japonez.
În 2007, Mazda producea o mică revoluție, odată cu lansarea unui model subcompact mai ușor cu peste o sută de kilograme decât cel pe care îl înlocuia. Cinci ani mai târziu, Peugeot face același lucru cu urmașul lui 207.
Noul 208 este cu șapte centimetri mai scurt (3,98 metri lungime) și cu până la 175 de kilograme mai ușor, în funcție de dotări.
Efectele benefice ale dietei vor putea fi remarcate foarte clar la pompă. Acolo unde, indiferent de motorizarea preferată, se va ajunge mai rar.
Unitățile alimentate cu benzină ale noului Peugeot 208 au trei cilindri și cel mult 1.2 litri.
Cea mai economă versiune – una turbodiesel, echipată cu sistemul microhibrid Peugeot – se laudă cu un consum mixt impresionant, numai 2,8 l/100 km și emisii pe măsură: 87 de grame CO2 pe kilometru.
Cu cine concurează: Volkswagen Polo, Renault Clio, Opel Corsa, Mazda2, Toyota Yaris, Dacia Sandero, Kia Rio, Hyundai i20, Suzuki Swift, Skoda Fabia, Seat Ibiza, Ford Fiesta, Chevrolet Aveo, Fiat Punto Când vine în România: în luna mai
<iframe frameborder="0" src="http://www.youtube.com/embed/K32rOrwR_gY" height="315" width="633"></iframe>