Sistemul Ford de acces facil integrează montanţii centrali în portierele modelului B-Max, creând o deschidere neîntreruptă de 1,5 metri pe fiecare parte a maşinii.
Ford a prezentat, astăzi, prima imagine în care versiunea pregătită pentru producția de serie a modelului B-Max, fabricat la Craiova, apare cu portierele deschise.
Producătorul auto american, care va lansa micul monovolum la Salonul auto de la Geneva de luna viitoare, a explicat cum funcționează sistemul de deschidere a ușilor (cu portiere spate glisante) dezvoltat special pentru B-Max.
Ford se laudă cu o realizare importantă pentru industria auto - eliminarea montantului central (B) pentru un model de mare volum.
Cum a reușit Ford acest lucru? Aparent simplu. Prin integrarea montanţilor centrali în portierele modelului B-Max.
Pentru a se asigura că nivelul de protecţie este similar celui oferit de un model cu montanţi B, Ford a utilizat oţeluri speciale ultra-rezistente în zonele respective, ceea ce oferă de cinci ori mai multă rezistenţă în zonele-cheie, fără adăugarea unor kilograme în plus. Rezultatul? O deschidere neîntrerupta de 1,5 metri pe fiecare parte a maşinii, care ușurează enorm accesul pasagerilor în habitaclul lui B-Max.
Pentru că montanții B au dispărut, scaunele din faţă au fost prevăzute cu sistemul de prindere a centurilor de siguranţă.
"Am construit caroseria în aşa fel încât să păstreze toate avantajele noului concept al portierelor, dar în acelaşi timp am conceput o structură rezistentă, rigidă şi uşoară", a explicat Darren Palmer, director pentru calitatea dezvoltării produselor în cadrul Ford Europa.
"Crearea unei caroserii rezistente şi stabile facilitează manevrabilitatea. B-Max este la fel de rigid precum cel mai recent model Fiesta şi va fi la fel de distractiv de condus", a completat oficialul Ford.