Mercedes Benz a revizuit gama Clasei A şi după mai puţin de trei ani a introdus un tren de rulare adaptiv, o nouă versiune de bază, una foarte economică şi una mai puternică AMG.
Fiind recunoscută ca o gamă de mare succes graţie faptului că este o maşină foarte dinamică, Mercedes Clasa A se prezintă acum şi ca un automobil foarte confortabil. Modelul e considerat semnificativ pentru întinerirea brandului şi tocmai de aceea conducerea companiei germane a venit cu acest facelift, într-un interval de timp relativ scurt. Cea mai important îmbunătăţire a noului Clasa A este trenul de rulare adaptiv. Cu Dynamic Select, caracteristicile vehicului pot fi reglate prin simpla atingere a unui buton, care permite şoferului să regleze răspunsul motorului, al transmisiei, suspensiei, direcţiei şi aerului condiţionat, în patru moduri de rulare: Comfort, Sport, Eco şi Individual. Dynamic Select permite setarea noului de suspensii cu system adaptive de amortizare oferit ca opţiune. Cu ocazia acestui facelift, Mercedes-Benz Clasa A, introduce şi o nouă nomenclatură pentru versiunile sale. Modelele pe benzină nu au niciun sufix, în timp ce litera d înlocuieşte prescutarea CDI de dinainte. Astfel, A 180 CDI se numeşte acum A 180 d. “Noul Clasa A nu este o maşină de volum în România, precum în Germania, cu toate că fiabilitatea şi calitatea sunt la cel mai înalt nivel. Clasa A este cea mai sigură maşină din gama ei, în contextul în care Mercedes Benz este cea mai de încredere maşină de pe glob, fiind ca o a doua asigurare de viaţă. Eu am condus-o acum două luni pe pista de testare de lângă Budapesta şi am văzut ce poate. Este extraordinară”, a declarat pentru publicația online www.iClara.ro, Jurgen Schunn, proprietarul Auto Schunn, cel mai important dealer Mercedes din vestul ţării. El a precizat că în România firma sa vinde modele A Class, aproape la fel precum maşinile din segmentele mijlocii şi superioare. Strategia Mercedes de a aduce modelelor sale îmbunătăţiri permanente este susţinută de rezultatele foarte bune în domeniul vânzărilor. Anul 2015, spre exemplu, în intervalul ianuarie – iunie, Mercedes Benz a înregistrat cele mai mai vânzările din istoria sa. 898.425 de vehicule au fost vândute în întreaga lume, dintre care 169.616 doar în luna iunie. Mercedes Benz rămâne lider autoritar pe piaţa din Germania, dar e în creştere în toată Europa, în regiunea NAFTA (SUA, Canada, Mexic) şi în regiunea Asia- Pacific (China, Japonia, Coreea de Sud). Luna trecută, 54.379 de clienți au făcut o alegere compactă, comandând un A-Class, un B, un CLA, un CLA Shooting Brake sau un GLA, acestea fiind cel mai bine vândute maşini ale producătorului german.