Vânzările de telefoane mobile, punctul forte al companiei, au înregistrat o scădere de 20% ca valoare şi de 16% ca număr de unităţi vândute, faţă de acelaşi trimestru din 2010, potrivit unui comunicat al companiei.
Ca valoare, s-a ajuns la nivelul de 2,55 miliarde euro, iar numărul de unităţi vândute a fost de aproape 72 milioane unităţi. Nokia a înregistrat pierderi operaţionale de 487 milioane euro în al doilea trimestru al acestui an, faţă de un profit operaţional de 295 milioane euro din aceeaşi perioadă a lui 2010. În trimestrul anterior, profitul operaţional a fost de 439 milioane euro. Vânzările nete ale companiei au scăzut cu 7%, până la 9,28 miliarde euro, de la 10 miliarde euro în cel de-al doilea trimestru din 2010. În comparaţie cu primul trimestru al acestui an, vânzările nete au scăzut cu 11%, de la 10,4 miliarde euro. Citiți și Nokia, gigantul care a rămas fără semnal.