Surorile Hilton au fost surclasate de o nouă generaţie de "party girls". Printre acestea se numără fiica unui rocker cu reputaţie "grea" şi a unei foste vedete "Playboy".
Ţinute de designer, cluburi, outfit-uri, obligaţii sociale, haute couture… Noile domnişoare cu pedigree şi bani mulţi, care se află din punctul de vedere al presei străine pe val, au pe urmele lor atât vânătorii de averi, cât şi pe cei de senzaţional. Surorile Hilton au fost cele care au declanşat pasiunea celor de bani gata pentru shopping şi petreceri. Dar au venit puternic din urmă Amanda şi Lydia Hearst, fete de bani-gata bineînţeles, care de când au intrat în înalta societate, le-au plasat pe surorile Hilton în galeria "de fiţe" a trecutului. Cele două sunt verişoare, moştenitoare ale magnatului de presă Willliam Randolph Hearst, iar presa le consideră ca fiind pe val. Lydia are mai multe coperţi "Vogue" în portofoliu, iar în timpul liber este designer de…genţi. Fata nu este preocupată numai "meşteritul" la poşete: a scris şi editoriale pentru ediţia de duminică a ziarului "New York Post". Amanda studiază istoria artei şi s-a dedicat carierei de model, cochetând cu coperţile revistei "Vanity Fair". Nu pierde nicio ocazie pentru a sublinia "cât de mândră sunt de străbunicul meu" (unul dintre primii moguli media din America, William Randolph Hearst avea la mijlocul anilor ’20 publicaţii în 28 de oraşe din lume), dar totodată spune că "el este responsabil pentru tabloidizarea presei". Verişoarele Hearst câştigă mulţi bani, pe lângă faptul că moştenesc un imperiu de aproximativ cinci miliarde de dolari. Când brandul de modă Issa, preferat de către Ducesa de Cambridge şi Pippa Middleton, a fost cumpărat de Camilla Al Fayed, nu s-a mirat aproape nimeni. Fiica lui Mohamed Al Fayed, fostul proprietar al celebrului magazin londonez de lux Harrods, este nelipsită de la petrecerile importante şi din paginile revistelor. Frumoasa brunetă vrea să se impună, şi are la activ prezentarea unei emisiuni de modă la o televiziune britanică, precum şi "practica" la Vogue, ca asistentă a Annei Wintour. Nu demult, postul VH1 i-a realizat Camillei un portret în cadrul unei emisiuni despre cei "rich&famous". În anul 2010, Mohamed Al Fayed a vândut magazinul de lux Harrods catre Qatar Holdings (pentru suma de 1,5 miliarde de lire sterline). Aceasta după ce în anul 2008 a cumpărat un site de modă (care vinde la preţuri reduse produse fashion de lux şi accesorii). Zvonurile că familia Al Fayed "lucrează" la un imperiu al modei sunt din ce în ce mai dese, lucru care îi convine Camillei de minune. Rockerfelleriţa şi Jaggeriţa Mondenă, prezentă în revistele de top americane, răsfăţată şi cu un bunic celebru şi miliardar: David Rockerfeller – nu întâmplător autorul celebrei maxime "pot să vă dau socoteală pentru fiecare ban, dar nu mă întrebaţi cum am făcut primul milion". Este vorba despre Ariana Rockerfeller, care printre altele se ocupă şi de operele de caritate ale familiei. Faptul că nu demult magnatul a donat 100 milioane de dolari Muzeului de Artă Modernă şi 50 milioane Universităţii Rockefeller, două din cele mai importante instituţii ale familiei, i-a ridicat Arianei standardele pe piaţa celor care nu au altceva de făcut decât să-şi afişeze poziţia socială. Fiica unui rocker cu reputaţie "grea" şi a unei foste vedete "Playboy". Când părinţii i-au dat acordul lui Lizzy Jagger să apară în "revista iepuraşilor", tânăra a ştiut că porţile celebrităţii sunt şi mai deschise pentru ea. Tocmai de aceea nu a avut nici o problemă în a privi senzual de pe copertă, complet goală, dar acoperită cu un şal, iar faimosul ei tată, Mick Jagger, a fost mândru de ea. O apariţie provocatoare, dar pictorialul lui Lizzie nu a creat tot atâtea controverse pe cât a reuşit să genereze pictorialul surorii sale, Georgia May, în vârstă de 19 ani, care a pozat topless pentru o campanie publicitară la blugii marca Versace. May fiind la rândul ei o proaspătă aspirant la podiumul noilor tineri "de fiţe". Domnişoara Missoni Este rândul unei fete care are legătură cu eticheta hainelor fabuloase: Margherita Missoni. Definită de presă drept o persoană plăcută, cu păr lung şi un zâmbet irezistibil, imaginea Margheritei prinde din ce în ce mai mult contur. Pe parcursul multor decenii, Casa Missoni a surprins prin originalitate, iar acum este rândul moştenitoarei brand-ului, deoarece ea a reuşit în calitate de designer, după ce până nu demult responsabilitatea ei în afacerea familiei era doar aceea de a fi imaginea renumitului brand. Margherita este foarte mândră de colecţia ei de genţi, iar presa spune că datorită ei creaţiile celebrei Case au dobândit un plus de glamour. Este preferata designerilor, iar din când în când îşi permite luxul de a sfida regulile Casei, purtând Valentino sau Chanel.
ASCENSIUNE
Reginele imperiilor de lux, de la Hermes până la Ferragamo
Dacă nu era preferata socrului ei… Dar iată că este! Valesca, soţia unuia dintre fiii lui Patrick Hermes, este regina celebrului imperiu. Împreună cu soţul ei, bineînţeles, dar socrul a ţinut să îi doneze ei 20 la sută din "Marca Hermès", sinonimă de atâta vreme cu bunul gust şi cu luxul (colecţii de marochinărie, parfumuri, cravate, bijuterii, orologerie şi haine prêt-à-porter). Altă Casă - Ferragamo şi altă ascensiune - Vivia, nepoata lui Salvatore Ferragamo. După ce şi-a lansat prima colecţie acum câţiva ani şi după ce a lucrat o vreme cu Emanuel Ungaro, Vivia a realizat că este de neoprit. Familia Ferragamo locuieşte înt-un palat din Milano, evaluat la aproximativ 120 de milioane de euro (are o impresionantă colecţie de artă), iar Vivia, în urma căsătoriei cu Alessandro di Adelfia, şi-a cumpărat la Londra o casă foarte costisitoare, deoarece "nu îmi place să locuiesc la hotel", conform propriei declaraţii. Cât despre Margherita Missoni, ea se mândeşte cu genţile. "Fiecare geantă are o denumire! Şi aceste denumiri nu sunt inventate, ci luate din viaţă. Fiecare geantă reprezintă concepţia mea despre o anumită persoană, lumea sa interioară şi manifestarea exterioară", spune domnişoara Missoni.