Graţie unui număr de abonaţi în creştere rapidă şi în faţa unei concurenţe din ce în ce mai agresivă, platforma îşi intensifică investiţiile.
Pentru a face acest lucru, societatea americană este gata să-şi pună la dispoziţie toate mijloacele şi să investească 20 de miliarde de dolari în 2020, prin achiziţionarea de noi conţinuturi.
Trebuie spus că în sector concurenţa este din ce în ce mai importantă: HBO Max şi Peacock vor fi adăugate în acest an pe lista din ce în ce mai lungă a serviciilor video la cerere. O piaţă în care Disney+; HBO; Apple TV+, Amazon Prime şi Hulu sunt deja prezente.
Netflix continuă goană după abonaţi
Societatea Netflix intenţionează să rămână cu un pas înainte faţă de concurente şi să mărească numărul de abonaţi. În trimestrul IV din 2019, aceasta număra 167 de milioane, în creştere cu 8,8 milioane faţă de trimestrul anterior. Într-un an, creşterea a fost uluitoare: +20%.
Şi investiţia platformei în achiziţionarea de conţinuturi a înregistrat o puternică creştere în ultimii ani: 4,5 miliarde de dolari în 2015, 5 miliarde în 2016, 6 miliarde în 2017. Dar anul următor cifrele s-au dezlănţuit, atunci când Netflix şi-a golit visteria de 12 miliarde de dolari. Iar în 2019, investiţiile au atins 15 miliarde, după cum relatează lepoint.