Schimbări mari la Netflix. Ce surpriză le face rețeaua abonaților

Netflix. Sursa foto: Arhiva EVZ

Netflix înregistrează un adevărat succes la vânzarea abonamentelor cu reclame, în condițiile în care platforma a scumpit serviciile din categoria premium. Tot mai mulți utilizatori preferă să cheltuie mai puțin, pentru a viziona programele preferate, chiar dacă sunt întrerupte de publicitate.

Netflix, cunoscuta platformă de streaming introduce pe o scară din ce în ce mai largă abonamente cu reclame incluse. Utilizatorii preferă să plătească mai puțin, chiar dacă programele sunt întrerupte de calupuri publicitare. Platforma de streaming a luat această măsură, și se laudă cu creșterea numărului de abonați pe acest segment, după ce a scumpit serviciile premium.

Scumpirea abonamentelor la versiunile premium ale serviciilor de streaming ale Netflix, determină oamenii să se reorienteze. Aceștia preferă abonamentele cu reclame, mai ieftine, astfel că platforma vrea să le extindă, pe viitor. Reprezentanții Netflix se laudă că pentru versiunea sa cu reclame nuămrul abonaților a crescut considerabil.

În cele 12 țări în care a fost introdusă această opțiune, aproape o treime dintre noii abonați aleg programele cu publicitate. Există 15 milioane de persoane care și-au exprimat opțiunea pentru astfel de abonamente.

Sursa foto:| Dreamstime.com

Netflix introduce abonamente cu publicitate

Platforma Netflix face publice aceste informații în ideea de a atrage mai mulți cumpărători de publicitate. În aceeași idee, compania anunță că pregătește mai multe formate noi de reclamă ce vor fi puse în vânzare începând cu anul viitor. Potrivit informațiilor furnizate de reprezentanții companiei printre noile formate se află și unul care se numește „title sponsorships”.

Acest format de reclamă presupune că un anumit brand va plăti o sumă pentru a-și asocia imaginea cu un anumit titlu original. Acest tip de reclame va debuta anul viitor. Va fi introdus în serialul de reality „Squid Game: The Challenge”, dar și în ultimul sezon din producția „The Crown”.

totodată, din primul trimestru al anului viitor, Netflix va introduce și „binge ad”. Este o inovație care presupune că al patrulea episod consecutiv urmărit va fi fără reclame.

În fine, tot de anul viitor, companiile care-și fac publicitate pe platforma de streaming vor putea afișa coduri QR în cadrul reclamelor ce vor fi difuzate.