Peste 350.000 de vizitatori au trecut pragul celei de-a 64-a ediţii a Salonului auto de la Frankfurt. Doar în primul weekend.
Salonul auto de la Frankfurt, unul dintre cele mai importante evenimente expoziţionale din calendarul OICA (Organizaţia Internaţională a Constructorilor de Automobile), s-a bucurat de un mare succes de public, încă din primul weekend dedicat publicului larg.
Potrivit VDA (asociaţia producătorilor de automobile din Germania), organizatorul celei de-a 64-a ediţii, peste 350.000 de vizitatori au plătit între 7,5 şi 15 euro (preţul unui bilet) pentru a putea admira cele 89 de maşini prezentate în premieră mondiale, dar şi celelalte surprize pregătite de cei peste o mie de expozanţi.
Faţă de precedenta ediţie, care a avut loc în 2009 (Salonul auto de la Frankfurt este organizat la fiecare doi ani), evenimentul a strâns cu 10% mai mulţi oaspeţi în primul weekend.
Până duminică, 25 septembrie, ultima zi a Salonului, gazdele aşteaptă ca numărul vizitatorilor să depăşească un milion.