Musacaua Deliei de la X Factor nu i-a furat pe telespectatorii Vocii României

Rivalitatea dintre X Factor şi Vocea României este deja istorie. Show-ul vocilor de la ProTV nu a fost niciodată înfrânt de concursul Antenei 1

Audienţe bune pentru cea de-a opta ediție a noului sezon „Vocea României”. ProTV a fost lider pe toate categoriile de public și a înregistrat, 10.7 puncte de rating și 28.3% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de Antena 1, postul concurent clasat pe locul doi, care a obţinut 7.9 puncte de rating și 21% share, conform datelor înregistrate de Kantar Media. Pe lângă voci, prima runda a confruntarilor de la Vocea României şi-a câştigat publicul prin reactiile neaşteptate ale concurenţilor, comentariile savuroase ale juraţilor, decizii neasteptate şi foarte multe glume făcute de Loredana, Marius Moga, Smiley şi Tudor Chirilă, antrenorii de la Vocea României. Faţă de etapa audiţiilor pe nevăzute, ca şi în sezonul trecut, ProTV înregistrează o uşoară scădere de audienţă. Cu toate acestea, pe întreaga durată de difuzare, 20.30-23.50, la nivel naţional, peste 1.4 milioane de telespectatori (rating 8,1%) au urmărit Vocea României, iar în minutul de maximă audienţă, de la 21.30, competiţia vocilor a adus în faţa televizoarelor aproape 2.1 milioane de români.

Scenariile Antenei 1 au dat greș

Speriaţi de audienţele tot mai mari înregistrate de Pro TV, care săptămâna trecută, la ultima ediţie a audiţiilor pe nevăzute, aproape îşi dublase audienţa faţă de Antena 1, producătorii X Factor au făcut tot posibiliul ca să-şi recâştige publicul. Pe lângă vocile concurenţilor, X Factor a pus mai mare accent pe dialogul juraţilor, dar cu un scenariu mult mai puţin inspirat. Pe scena X Factor au urcat concurenți care mai de care mai diferiți, cu momente neașteptate, iar Delia a venit chiar cu pacheţel de acasă pentru a-şi răsfăța colegii: cu musaca și griș cu lapte. Antena 1 a fost urmărită de aproape 1.200.000 de români şi postul s-a clasat pe locul a doilea.

Serialul turcesc cu Hatice Sendil, „Ziua in care mi s-a scris destinul”, dar şi „Sabbagh în acţiune” a fost pe placul telespectatorilor fideli Kanal D. Postul turcesc s-a clasat pe locul al treilea în topul audienţelor şi a fost urmărit de 1.019.000 de telespectatori.